mardi 26 janvier 2016

Scraps of Elegance, 2e page / second layout

Bonjour !!

Je vous montre ma 2e page faite avec le kit  "Adore" de Scraps of Elegance.

I show you today my second layout made with  January Kit "Adore" from Scraps of Elegance.





Pour cette page j'ai d'abord mis une couche de Gesso transparent sur toute la surface, ensuite j'ai collé différents carrés et languettes de papier découpé. On ne voit pas beaucoup mais j'ai utilisé le masque inclus dans le kit par la suite avec du mortier de structure. Avant d'ajouter mes embellissements et mes fleurs j'ai fait quelques éclaboussures de vaporisateurs fushia et turquoise et j'ai utilisé quelques étampes pour ajouter de la texture.

For this layout I started by applying a coat of clear Gesso on the surface, then I glued small peaces of paper.  We don't see really well but I used the stencil included in the kit with Modeling Paste. Before adding the embellishments and flowers, I added some splashes of Fushia and Turquoise and stamped here and there to add texture.

Voici quelques détails :
Here are some close up details :




Voici la liste des produits utilisés sur ma page :
Here is the list of products used for my layout :

  • Blue Fern Studios Blush Collection:  Key To My Heart
  • Prima: Royal Menagerie Chipboard/Metal/Sequins
  • Buttons Galore: Fancy Hearts Theme Pack
  • Royal Lace: 4" Heart shaped Doilies (2)
  • The Crafter's Workshop: Gabrielle Pollacco 6x6 Tuscan Sun Stencil
  • BoBunny Foil Transfers Rub-Ons: Silver Accents
  • Kaisercraft Ma Cherie Collection: 12x12 Cardstock Stickers
  • Blue Fern Studios Laser Cut Chipboard - Romantic Page Dangles
  • Prima Royal Menagerie Flowers: Diana
  • Prima Esperanza Flowers: Filaire
  • Prima Garden Fable Flowers: Everbloom
  • Prima Garden Fable Flowers: Spring




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire